Browse By

Duża klata także na twoich zdjęciach!

pearl-harbor-80388_1280Przeglądając zdjęcia kulturystów, którzy lubią chwalić się swoimi osiągnięciami w sieci, zwłaszcza w mediach społecznościowych, od razu rzuca nam się w oczy silnie rozbudowana klatka piersiowa. Jak zatem i w naszym przypadku wybudować taką klatkę piersiową tak zwaną klatę? Przy odpowiednio zaplanowanej diecie nie powinno to stanowić problemu. Jeśli nie mamy do dyspozycji w pobliżu naszego miejsca zamieszkania siłowni lub fitness clubu, najlepszym ćwiczeniem na trening klatki piersiowej będą poprawnie wykonywane pompki. Dla osób niewysortowanych bardzo dobrym pomysłem może okazać się wykonywanie ćwiczeń z gryfem czyli pustą sztangą. Ćwiczenia takie powinno być wykonywane tak samo, jak wyciskanie ciężarów na sztandze, w pozycji leżącej na ławeczce płaskiej. Klatka piersiowa powinna być trenowana od dwóch do trzech razy w tygodniu. Zbytnie rozbudowywanie mięśni w okolicy klatki piersiowej nie jest wskazane dla osób cierpiących na ginekomastię, gdyż pogorszy to jedynie problem przez zwiększenie widoczności tłuszczu zgromadzonego pod gruczołami sutkowymi.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *