Browse By

Jak powinna wyglądać dieta na masę?

Dla osób, które ćwiczą na siłowni, najważniejsze są dwa główne okresy, a mianowicie masa oraz redukcja. Budowa masy to dosyć złożony proces, na który składa się nie tylko trening, ale również odpowiednia dieta. Jak jednak powinna wyglądać dieta na masę? Dieta na masę to tak

wloski

Ćwiczenia aerobowe nie tylko na siłowni

Osoby, które chciałyby zrzucić kilka zbędnych kilogramów, powinny wybrać optymalny dla siebie zestaw ćwiczeń, dlatego też ćwiczenia aerobowe są najchętniej wykonywane przez niejedną kobietę walczącą z nadmiarem kilogramów. Trening aerobowy bardzo często uprawiany jest na siłowni, a w skład jego podstawowych ćwiczeń wchodzą pompki, brzuszki,

gym-546138_1920

Konkretnie o suplementacji

Każdy, kto rozpoczyna swoją przygodę z budowaniem masy mięśniowej zastanawia się, jak powinni się suplementować. Jest to pytanie bardzo trudne i często nie możliwe od odpowiedzenia, ponieważ każdy organizm jest inny i różne substancje będą inaczej oddziaływały na organizm. Przede wszystkim warto pamiętać o tym,

spinning-771470_1920

Trening cardio dla początkujących

W Internecie oraz innych źródłach kulturystycznych pojawiło się mnóstwo różnych sposobów na trening oraz sposób na wykonywanie ćwiczeń. Jest to zjawisko bardzo pozytywne, ponieważ każdy może wybrać trening odpowiedni dla siebie. Każdy, kto chce spalić nadmiar tkanki tłuszczowej powinien wybrać dla siebie trening cardio. Tego

sports-1708051_1920

Koenzym q10 – wszystko co powinieneś wiedzieć

Każda komórka w naszym ciele potrzebuje stale być odpowiednio odżywiona, aby być w stanie wytwarzać odpowiednią ilość energii potrzebnej nam do treningów oraz codziennego funkcjonowania w życiu codziennym. Jednak wcale nie oznacz to, że naszych komórek nie możemy odpowiednio wspomagać środkami zawierającymi koenzym q10. Jaki

gym-595597_1920

Zalety i wady trenbolonu

Trenbolon należy do grupy środków popularnie nazywanych sterydami. Przy stosowaniu tego typu środków przede wszystkim powinniśmy mieć na uwadze daleko idące negatywne skutki, które tego typu substancje mogą wywołać w naszym organizmie. Warto tutaj wspomnieć o aromatyzacji oraz wzroście agresji dolegliwości takich jak: bóle głowy,

pearl-harbor-80388_1280

Duża klata także na twoich zdjęciach!

Przeglądając zdjęcia kulturystów, którzy lubią chwalić się swoimi osiągnięciami w sieci, zwłaszcza w mediach społecznościowych, od razu rzuca nam się w oczy silnie rozbudowana klatka piersiowa. Jak zatem i w naszym przypadku wybudować taką klatkę piersiową tak zwaną klatę? Przy odpowiednio zaplanowanej diecie nie powinno

dumbbell-485910_1920

Spalacze – warto czy nie ?

Każda osoba, która myśli o rozpoczęciu wspomagania swojego okresu redukcji spalaczami, powinna mieć na uwadze, że bardzo duża liczba spalaczy została na terenie Unii Europejskiej zakazana, więc nie jest niedostępna w legalnych źródłach. Wspomaganie spalaczami powinno być głęboko przemyślane, gdyż nadużywanie wspomnianych wyżej środków ma

dumbbells-1474420_1920

Podstawy stosowania tauryny

Tauryna należy do grupy aminokwasów, a zalet tej substancji i korzyści z suplementacji właśnie tą substancją jest niezliczone grono. Przede wszystkim warto wspomnieć o jednej z najważniejszej rzeczy, czyli wspomaganie regeneracji po treningu. Poszukując odpowiedniej odżywki dla siebie zawierającą właśnie tą substancję, bardzo często będziemy

cross-fit-1126999_1920

Aminokwasy – co i jak ?

Na pewno każdy początkujący kulturysta zastanawiał kiedyś się do czego mu właściwie potrzebne są aminokwasy. Tyle się o nich słyszy oraz powszechnie mówi, jednak niewiele osób zdaje sobie sprawę z prawdziwej roli, jaką odgrywają w organizmie. Dla sportowców siłowych jedną z najważniejszych wiadomości będzie fakt,